//

צרו קשר כעת

//

קצת עלי

רעות קפויה

A70A6644

שמי רעות קפויה אם לשלושה עם שמונה שנות לימוד+ סיימתי לימודי רפואה סינית במכללת רידמן מטרת הטיפול היא לסייע לך למצוא את הדרך לחיים בריאים ומודעים יותר, עם תוצאות שיישמרו לאורך זמן על ידי מתן כלים בטוחים להצלחה. כל זאת נשיג על ידי איבחון עמוק בקשתית העין ומציאת המקור לגורם המפריע או לחוסר האיזון הפנימי שמתרחש בגופך.
בטיפוליי אני משלבת תזונה נכונה, פורמולת צמחים, שיאצו, פרחי באך ומתנות מעולם הארומתרפיה.
סיימתי ארבע שנות לימודים במכללת רידמן ירושלים והמשכתי ללמוד ולהעמיק שנתיים נוספות על מנת לתת את הטיפול הטוב ביותר עם התוצאות הטובות ביותר !
רוצים לשמוע על מהלך הטיפול ומחירים? מוזמנים להיכנס לתקיית אודות.

//

ספירת קלוריות

ידוע היום בקרב אנשי מקצוע ובקרב אנשים המתעניינים בנושא שקלוריות הן כבר פסה

יש קשר הדוק לאיכות הקלוריה !

ידוע שבשביל לרדת במשקל סך הקלוריות שיוצאות מהגוף צריכות לעלות על סך הקלוריות הנכנסות אל הגוף. הגיוני לא? אבל האם כל הקלוריות מתפנות מהגוף באותה צורה? האם כל הקלוריות תורמות לגוף באותה צורה?

לא ולא

ועוד דבר חשוב לא פחות- חילוף חומרים מנצח הוא הסוד להרזיה, גם אם הכנסנו מעט קלוריות ובאמת לא אכלנו אוכל משמין, כל עוד החילוף החומרים לא תקין לא תהיה הרזיה.

איכות הקלוריות-

בכל סוג מזון יש רמה שונה של שומנים, חלבונים, פחמימות, סיבים. ואם מדובר במוצרים מעובדים אז חומרים משמרים, צבעי טעם וריח, ממתיקים ועוד.

סוג מזון העשיר בוויטמינים, מינרלים וסיבים השווה ערך מבחינה קלורית לחטיף מעובד אינו שווה ערך מבחינת מה שהוא תורם לגוף לחילוף החומרים שלאחר מכן.

המזון העשיר- תורם לגופנו חומרים חיוניים שישלימו אצלנו בגוף חסרים תזונתיים ויעזרו לנו (מעבר להרזיה) גם לרמת אנרגיה טובה, כוח וחיונית. כמובן שהוא יתפנה מהגוף בצורה טובה יותר.

המזון העני- כמובן שיהיה מלא בחומרים מעובדים, ממתיקים ועוד דברים שאינם תורמים לגופנו כלום מלבד שובע לזמן מוגבל. הוא ייתקע בגוף ויאט את חילוף החומרים שלנו ובסופו של דבר ייצור השמנה.

ואם בכל זאת אוריד בכמות הקלוריות?

ברגע שאדם מתחיל להוריד קלוריות בצורה דרסטית מהמזון ("דיאטת כסאח") הגוף שלו נכנס למצב של "סטרס" ובמצב קיצוני למצב אגירה, אז נוצר בעיות במטובוליזם התקין של הגוף נוצרת השמנה, דילדול של ויטמינים ומינרלים בגוף, חולשה נשירת שיער ועוד.

עכשיו מילה על ממתיקים-

ממתיקים מלאכותיים מפעילים תבניות מסוימות במנגנון ההנאה במוח הקשורים בטעם המתוק. זאת אומרת, ייתכן שהמוצרים הללו אינם מספקים את הצורך שלנו במתוק כמו סוכר רגיל. מחקר אחד שנסקר במאמר מצא כי ממתיקים נטולי-קלוריות גרמו לבעלי חיים לאכול דווקא כמויות גדולות יותר של מזונות מתוקים כדי להשלים את החסר – והם השמינו..

לגוף יש יכולת טבעית לווסת את צריכת המזון ואת משקלו. יש לו יכולת למדוד קלוריות ועל פי זה הוא מאותת לנו מתי להפסיק לאכול. ממצאי מחקריהם של סוויטרס ודווידסון מצביעים על כך שיכולת טבעית זו של הגוף משתבשת כאשר לתמונה נכנסים ממתיקים מלאכותיים

שאיבוד היכולת של הגוף למדוד צריכה של קלוריות, תורמת לעלייה בצריכת המזון ולכן לעלייה במשקל.

רוצים ללמוד איך לאכול נכון, להזין את הגוף באוכל איכותי שיספק לו את כל מה שהוא צריך, לא להרגיש רעב ובכל זאת לרדת במשקל?

מוזמנים להתקשר עוד היום – 052-3224117

//

נטורופתית .N.D ומטפלת רב תחומית

// שעות פעילות ויצירת קשר
// הרשמה לניוזלטר

כל הזכויות שמורות © 2021 | רעות קפויה

Site By | VIZELMARKETING

ברוכה הבאה!
הרשמי עכשיו למועדון!!!
וקבלי פינוק של
10% הנחה

הפינוק תקף למימוש חד פעמי ונרשמים חדשים בלבד.