//

צרו קשר כעת

//

קצת עלי

רעות קפויה

A70A6644

שמי רעות קפויה אם לשלושה עם שמונה שנות לימוד+ סיימתי לימודי רפואה סינית במכללת רידמן מטרת הטיפול היא לסייע לך למצוא את הדרך לחיים בריאים ומודעים יותר, עם תוצאות שיישמרו לאורך זמן על ידי מתן כלים בטוחים להצלחה. כל זאת נשיג על ידי איבחון עמוק בקשתית העין ומציאת המקור לגורם המפריע או לחוסר האיזון הפנימי שמתרחש בגופך.
בטיפוליי אני משלבת תזונה נכונה, פורמולת צמחים, שיאצו, פרחי באך ומתנות מעולם הארומתרפיה.
סיימתי ארבע שנות לימודים במכללת רידמן ירושלים והמשכתי ללמוד ולהעמיק שנתיים נוספות על מנת לתת את הטיפול הטוב ביותר עם התוצאות הטובות ביותר !
רוצים לשמוע על מהלך הטיפול ומחירים? מוזמנים להיכנס לתקיית אודות.

//

הסיפור שלי- מחולי לריפוי

אני רוצה לשתף אתכן איך הגעתי לעולם הנטורופתיה

לאחרונה מגיעות אלי נשים מכל הגילאים ובעיקר נשים צעירות שמספרות לי על כמה המחזורים שלהן והווסתות בתוכן משבשים להן את כל החודש. "יש לי אולי שבוע אחד בחודש שבו אני מרגישה טוב"- הן אומרות.

בנות ונשים צעירות שסובלות מכאבי מחזור עוצמתיים שמפריעים להן בשגרת החיים שלהן, משפעים על כל פן ומפריעים להתקדמות.

זה בדיוק הזמן שלי לשתף למה ואיך הגעתי לעולם הזה וכמה הוא עזר לי. ואם עוד מישהי אחת תדע שיש מזור לסבל שלה מבחינתי זה מספיק.

אגב, מאז עברו אצלי אינספור נשים בקליניקה לאיזון הורמונאלי והריפוי לא מאחר להגיע. אני מרגישה שליחות לעשות את זה- כי הייתי שם! ואני יודעת כמה זה מתסכל.

הסיפור שלי:

כשהייתי נערה סבלתי מכאבים עוצמתיים סביב הווסת, כאבים שהיו משביתים אותי. אין מישהו בסביבה שלי שלא יידע שרעות הולכת לקבל ווסת- למה אתן שואלות?

הפכתי להיות חולה, סבלתי מצמרמורות, חולשה בגוף ולפעמים קושי ממשי לעמוד על הרגליים , כאבים חזקים בבטן ובגב וכאבי ראש חזקים סביב הווסת.

שלא נדבר על מצבי הרוח שלי שהיו משתנים בקצב מסחרר.

היום אני יודעת בדיעבד להבין שלא הייתי מאוזנת הורמונאלית בכלל ואני גם יודעת מה גרם לזה- כששהיתי בתוך זה הרגשתי שאני משתגעת. שיש בתוכי 2 רעות- אחת מאוזנת ותקינה ואחת מבולבלת ורגישה בקיצוניות.

יש שמועה כזו שכאבי מחזור זה תקין וזה קורה לכולן- זה גם מה שנאמר לי כשרציתי להבין מה קורה לי. אז פשוט המשכתי לסבול ולקחתי משכחי כאב בקצב מסחרר.

כשהתגייסתי לצבא התחילו לי התקפים של קוצר נשימה ואסתמה- הייתי מגיעה בקביעות למיון ולטרם כדי לקבל חמצן/ משאפים/ סטרואידים וכו'

מבינות? אפילו לנשום לבד לא יכולתי.

פה כבר החלטתי שזה הקש ששבר את גב הגמל והבנתי שאני חייבת לטפל בעצמי- יש לי יותר מידי איתותים מהגוף ואין סיכוי שאנשים חיים ככה, זה לא חיים, זה ייסורים.

התחלתי לחקור ולבדוק לעומק. קראתי מאמרים והגעתי לנטורופתיה- התחלתי לטפל בעצמי, לייצר שינויים קטנים עד לשחרורי מהצבא.

בלי להתכוון- כל התסמינים של ה PMS עברו לי וגם כאבי הראש סביב הווסת.

האינדיקציה הכי משמעותית לשינוי שלי היא שקופסת האדוויל שלי נשארה מלאה. ההתקפים הופחתו משמעותית והגיעו רק בעונות מעבר שאז הייתי ממשיכה להיעזר במשאפים. לאט לאט דעכו גם הם.

  • אגב, גם בקליניקה אני תמיד מטפלת בשילוב עם הרפואה הקונבנציונאלית, בדיקות דם, הפניות לרופאים וכולי- זה השילוב הנכון!

ובהמשך לסיפור לנו- טיפלתי רק בקוצר נשימה ובלי להתכוון כל התסמינים נעלמו.

מה שהוכיח לי(אז- היום אני כבר יודעת) שכל המערכות בגוף קשורות אחת לשנייה. כשאחת נכנסת לאיזון זה משפיע גם על הבאה אחריה וגם להיפך- כשמערכת יוצאת מאיזון לאורך זמן זה יתחיל להשפיע גם על מערכות שכנות.

בסופו של דבר וכשראיתי כמה זה עזר לי החלטתי ללמוד נטורופתיה 4 שנים כדי להמשיך לייצר שינוי אצל עוד נשים שסובלות ככה ולבסוף המשכתי גם ללימודי רפואה סינית.

היום אני מקבלת לקליניקה נשים שסובלות מכאבים וחוסר איזון הורמונאלי- וקורים שינויים מדהימים.

אם יש כאן עוד מישהי שסובלת ככה או שמכירה משהי בסביבה שלה שסובלת(כי אי אפשר לפספס את זה) תעבירי לה את הסיפור שלי, שתדע שיש דרך להירפא.

זו השליחות שלי!

//

נטורופתית .N.D ומטפלת רב תחומית

// שעות פעילות ויצירת קשר
// הרשמה לניוזלטר

כל הזכויות שמורות © 2021 | רעות קפויה

Site By | VIZELMARKETING

ברוכה הבאה!
הרשמי עכשיו למועדון!!!
וקבלי פינוק של
10% הנחה

הפינוק תקף למימוש חד פעמי ונרשמים חדשים בלבד.