//

צרו קשר כעת

//

קצת עלי

רעות קפויה

A70A6644

שמי רעות קפויה אם לשלושה עם שמונה שנות לימוד+ סיימתי לימודי רפואה סינית במכללת רידמן מטרת הטיפול היא לסייע לך למצוא את הדרך לחיים בריאים ומודעים יותר, עם תוצאות שיישמרו לאורך זמן על ידי מתן כלים בטוחים להצלחה. כל זאת נשיג על ידי איבחון עמוק בקשתית העין ומציאת המקור לגורם המפריע או לחוסר האיזון הפנימי שמתרחש בגופך.
בטיפוליי אני משלבת תזונה נכונה, פורמולת צמחים, שיאצו, פרחי באך ומתנות מעולם הארומתרפיה.
סיימתי ארבע שנות לימודים במכללת רידמן ירושלים והמשכתי ללמוד ולהעמיק שנתיים נוספות על מנת לתת את הטיפול הטוב ביותר עם התוצאות הטובות ביותר !
רוצים לשמוע על מהלך הטיפול ומחירים? מוזמנים להיכנס לתקיית אודות.

//

אכילה רגשית

אני רוצה לקחת אותך איתי יד ביד להבין מהי אכילה רגשית .

מכירה את זה שאכלת טוב כל היום, בדיוק לפי הספר.

הגיע הערב ואיתו שלל אופציות, צורך לפצות על היום העמוס והקשה שהיה וגם כמובן רעב.

אני פוגשת בכל יום בקליניקה מספר לא קטן של נשים ואני יכולה להגיד לך בלב שלם שאת לא לבד! אכילה רגשית זה אחד הנושאים המרכזיים שממלאים את היום יום שלנו.

אז מהי אכילה רגשית, לא מה שחשבת ודרכי פיתרון-

אכילה רגשית היא אכילה שנאכלת לא בקשיבות, היא אכילה שנאכלת כשאני רחוקה מעצמי.

ועכשיו אסביר-

אני יכולה לאכול כל היום בדיוק לפי הספר, לפי הדיאטה שנתנו לי או לפי מה שאני חושבת שאני צריכה לאכול- אבל בדיעבד-

הגוף שלנו כנראה זקוק למשהו אחר- הוא זקוק להקשבה.

  1. מקצב הסייקל-

כנשים- אנחנו מושפעות מהסייקל ההורמונאלי.

אנחנו לא צריכות לאכול בדיוק אותו הדבר בכל יום, הגוף שלנו מחולק לקצבים שונים במהלך החודש. ובכל חלק הוא זקוק לכמות שונה ולהרכב שונה של מזון. יש חלקים שהוא לא זקוק לכמות גבוהה והוא ייתפקד נפלא ויש חלקים בחודש שהוא זקוק ליותר.

2. מחסור של קלוריות-

הגוף שלנו הוא גוף שורד, מה זה אומר?

זה אומר שאם החלטתי ביום בהיר אחד שאני נכנסת לדיאטה, מקצצת לו בקלוריות, בחלבונים שבונים אותו, בפחמימות שנותנות לו אנרגיה ובחומצות השומן החיוניות שהן כל כך חיוניות לנו לאיזון ההורמונאלי- הוא נכנס למצב הישרדותי ומבקש עוד אוכל. לא מבקש, דורש!

דבר שלא עוזר לנו במיוחד הוא שבערב הורמון הרעב- גרלין- שהוא הורמון גדילה- מופרש בעודף בשעות הלילה. ככה שאם חסר לגוף חומרים מזינים. הגוף יבקש עוד אוכל. זה בדיוק הצורך שקורה לך בערב

למחקרים על הורמוני הרעב בלילה- לחץ כאן.

נקודה למחשבה- חשבי האם חסר לך בתזונה חלבונים/ שומנים.

3. פתיחה של הארוחה הראשונה ביום בשעה מאוחרת של היום, מה שיוביל לרעב מוגבר ולדחיית כל הארוחות לשעות מאוחרות של היום.

4. עייפות- הגיע הערב, הגוף עייף הוא עבד קשה היום אבל משום מה קשה לנו לשחרר את היום.

הגוף יבקש פיצוי בתחפושת סרוטונין- סוכר זמין שיעורר אותו.

ככה קורה שברגע שנכנס סוכר למחזור הדם נוצרת עוררות והגוף מצליח לשמור עצמו עירני- ישנם מחקרים שמראים שאנשים שלא ישנים טוב בלילה, ביום שלמחרת יאכלו עד 40% יותר פחמימות.

(הערת ביניים- חשוב להבין- הפחמימות הן לא רעות והן אפילו טובות מאוד, חשוב לדעת מתי לשלב אותן ואיזה מהן כדאי לנו לצרוך.)

5. יכול להיות שאני חווה תקופה לחוצה, עמוסה ומאתגרת- גם אמפתיה לעצמי זה דבר חשוב!

בואי נעבור לפרקטיקה- מה אפשר לעשות:

  1. סביבה תומכת- בסביבה אני מדברת גם על האנשים שסביבי וגם על המזונות שהכי קרובים אלי. כמו שאומרים- קרוב לעין- קרוב ללב! האנשים שמקיפים אותנו יכולים להשפיע עלינו לטוב ולרע. היצמדו לאנשים שמפרגנים לכן, שמייצרים אצלכן תחושת הצלחה. בדיוק כמו פרח- אם נשים אותו במקום המדוייק לו(תאורה/ חום/ השקיה) הוא יצליח לגדול ולפרוח וכל היופי שלו ייצא החוצה. לעומת זאת אם נשים פרח במקום שלא מתאים לו בכלל הוא פשוט ינבול ויתכער. חפשו את מה שמאיר אתכן, מזרים לכן את הדם ומחמם לכן את הלב. דבר נוסף שהוא חשוב לא פחות זה האוכל שנמצא סביבנו- במקרר וארון ה'מציאות'- בחרו אוכל שיכבד אתכן, כי מגיע לכן את הטוב ביותר! פירות מפנקים, שוקולדים איכותיים עם מוצקי קקאו גבוהים ועוד.
  2. שמירה על כל אבות המזון- לא להוריד סוג של אב מזון ללא פיקוח. בגלל דיאטה טרנדית כלשהי, הגוף שלנו צריך איזון כדי להרגיש טוב. יש אנשים מאוד ספציפיים שלהם אחליט להוריד וגם זה לא באופן קבוע ולא לאורך כל ימי החודש. אם בכל זאת בחרתן להוריד- תלוו על ידי איש/ת מקצוע, שווה לכן- הגוף שלנו הוא הדבר הכי חשוב, הוא איתנו לתמיד!
  3. אכילה של מזונות עשירים בטריפטואן- כחומר מוצא לסרוטונין(הורמון הרוגע והשובע)- מזונות אלו הם: שיבולת שועל, בטטה, שיפון, גרגירי חומוס, קקאו, ברוקולי ועוד.
  4. שגרת בוקר איכותית- אני מדבר עליה כאן באריכות.
  5. בדיקות דם- כן, כן! זה הזמן שלך להבין מה קורה אצלך בגוף ולהפסיק לטמון את הראש בחול. תמיד עדיף לדעת והדבר הכי חיובי הוא שיש איך לטפל- ובעיקר להבין בדיוק מה קורה אצלי בגוף. בקשי מהרופא שלך בדיקות דם כלליות כולל הורמונאליות.
  6. את עייפה? תלכי לישון- בלילה הגוף מתקן את עצמו ומחדש מערכות ליום שלמחרת. ביום שלמחרת תקומי רעננה וחיונית ובייחוד שמחה על המתנה שנתת לגוף שלך.

המידע שקיבלת כאן עזר כבר למאות נשים- תקחי אותו ברצינות ותתחילי ליישם בקטן. השינוי יהיה ענק!

//

נטורופתית .N.D ומטפלת רב תחומית

// שעות פעילות ויצירת קשר
// הרשמה לניוזלטר

כל הזכויות שמורות © 2021 | רעות קפויה

Site By | VIZELMARKETING

ברוכה הבאה!
הרשמי עכשיו למועדון!!!
וקבלי פינוק של
10% הנחה

הפינוק תקף למימוש חד פעמי ונרשמים חדשים בלבד.