//

צרו קשר כעת

//

קצת עלי

רעות קפויה

A70A6644

שמי רעות קפויה אם לשלושה עם שמונה שנות לימוד+ סיימתי לימודי רפואה סינית במכללת רידמן מטרת הטיפול היא לסייע לך למצוא את הדרך לחיים בריאים ומודעים יותר, עם תוצאות שיישמרו לאורך זמן על ידי מתן כלים בטוחים להצלחה. כל זאת נשיג על ידי איבחון עמוק בקשתית העין ומציאת המקור לגורם המפריע או לחוסר האיזון הפנימי שמתרחש בגופך.
בטיפוליי אני משלבת תזונה נכונה, פורמולת צמחים, שיאצו, פרחי באך ומתנות מעולם הארומתרפיה.
סיימתי ארבע שנות לימודים במכללת רידמן ירושלים והמשכתי ללמוד ולהעמיק שנתיים נוספות על מנת לתת את הטיפול הטוב ביותר עם התוצאות הטובות ביותר !
רוצים לשמוע על מהלך הטיפול ומחירים? מוזמנים להיכנס לתקיית אודות.

//

ניקוי רעלים- "ריסטארט" לגוף

רוצים לפתוח "דף חדש" עם הגוף שלכם?

יש לכם אפשרות כזו- ניקוי רעלים!

אין מתנה טובה מזו לגופנו

אנחנו נכנסים עכשיו לתקופת האביב, זהו הזמן הכי טוב לעשות ניקוי, לתחושת טוהר ופתיחת דף חדש לגוף- כמו "ריסטארט" זהו זמן של התנקות פנימית- גם במובן הפיזי וגם במובן הרגשי, כל אדם צריך את ההתנקות הזו ובפרט אנשים שרוב חייהם לא מאוזנים הן מבחינה תזונתית והן מבחינת אורך חיים עמוס, גדוש ומלא בלחצים. הניקוי יעיל דווקא בתקופה הזו משום שבחורף רובנו מזניחים את תזונתנו ובריאותנו, בדרך כלל אין כוח להזיז את הגוף ועל כן פעילות גופנית כמעט ולא באה בחשבון. בתקופת האביב ישנה תחושה של אנרגיה מחודשת ורצון להזיז ולהניע, לחדש ולנקות. ועל כן זוהי התקופה המושלמת עבור תהליך זה. בנוסף על פי הרפואה הסינית עונה זו היא העונה של הכבד, שאז הוא פועל בשיא עצמתו ויכול להניע ולהתנקות בצורה הטובה ביותר. הכבד הוא ה"גנרל". הוא זה שיודע להכתיב את הדרך ואת הכיוון, על כן הרבה פעמים כאשר הכבד עמוס ברעלים נראה חוסר אנרגייה, כעס, לחץ, תסכול, קושי ביצירתיות ודמיון ואי יכולת להכתיב כיוון.

כיצד נוצר עומס רעלים בגופנו? ישנו "מעגל קסמים"- סוג של מחלה וקבלת אנטיביוטיקה, נוצר עומס על הכבד וכתוצאה מכך המטבוליזם יורד ויש הרבה יותר פסולת לפנות מהגוף מה שיוצר רדיקלים חופשיים ועל ידיהם נוצרות בעיות גדולות יותר ועמוקות יותר.

בנוסף במצב של סטרס מתמשך ישנה הפרשה של הורמונים מבלוטת האדרנל בייחוד הפרשה של קורטיזול, עודפים של הורמון זה יוצרים מעין שכבה טוקסית(רעלנית) שהיא משפיעה כמעט על כל מערכות הגוף. הורמון זה גם ידוע כגורם להשמנה בטנית שאינה בריאה כלל.

מתאים לאנשים שהגוף מתחיל "לרמוז" על עודף רעלים- רמזים של הגוף מתבטאים ב: עצירות, בעיות עיכול, עודף משקל, מעי רגיז, אקנה, עודף כולסטרול, סוכרת, הפרעות שינה, יתר לחץ דם ,כאבי ראש, "תקיעות" במשקל ללא הצלחה לרדת, אלרגיות, כאבי מחזור, חוסר אנרגיה,כבד שומני,  עייפות ועוד.

אנו זקוקים לינקוי כבד משום שהכבד הוא האיבר העיקרי שמסנן את הרעלים מגופנו. כל הרעלים מגיעים אל הכבד והוא זה שמפרק אותם ושוטף אותם מחוץ לגוף- כאשר הגוף במצב תקין. כאשר המצב אינו תקין הרעלים נאגרים בכבד ובתאי הגוף השונים ויוצרים מעין "פקק", ברגע שעושים ניקוי הגוף מתנקה מהרעלים ומשחרר את הפקק שגרם לכך שהגוף לא ייתפקד כרגיל ויגרום להפרעות באיברים השונים. בנוסף עודף רעלים גורם להתחמצנות של המזון ויוצר רדיקלים חופשיים בגוף שבהמשך עלולים לגרום לבעיות רבות.

השלב הראשון של הניקוי הוא בכנה לניקוי- גופנו לא רגיל לתפריט של מזונות הניקוי ועל כן צריך להכין אותו מראש. זמן ההכנה אורך כשבוע-שבועיים ומיד לאחר מכן נתחיל בניקוי.

ההכנה לניקוי דורשת- הורדת סוכר, קפאין, סיגריות, ממריצים למיניהם, שתייה מתוקה,בשר מעובד, מזונות מעובדים וסטרס. יומיים לפני סוף ההכנה להוריד לגמרי חלבונים מהחי הכוללים- חלב ומוצריו, ביצים, עוף, בשר ודגים.

שלב הניקוי- שלב הניקוי דורש הכנה מראש- גם בגלל מיעוט הנוטריינטים שנכנסים לגופנו וגם לעיתים חוסר אנרגיה של האוכל שאנו נאכל. על כן בשבוע זה חשוב להתארגן בעבודה שלא יהיה שבוע קשה עם עומס שעות עבודה, להוריד פעילות גופנית פיזית כמעט לחלוטין(ניתן להמשיך בפעילות מתונה כמו יוגה ופילאטיס), עוד דבר שמומלץ לעשות הוא להכין את בן הזוג שבזמן התקופה הזו נצטרך קצת יותר עזרה בעבודות הבית ועם הילדים.

באבחון על הלשון נראה את הרעלים כחיפוי עבה, צהוב כהה מאוד, לפעמים מסריח עם חריצים מרובים- לרוב בתהליך הניקוי הסימנים על הלשון  ייתגברו כי הכל יוצא החוצה.

כאשר יש בעיה של עצירות לפני הניקוי צריך לפתור אותה על ידי מתן סיבים מסיסים כמו ירקות ופירות, שתייה מרובה, דגנים מלאים ועוד. בנוסף ניתן ואף מומלץ לעשות לפני ניקוי ותוך כדי הניקוי חוקנים על מנת להוציא פסולת שעומדת.

מומלץ כל בוקר לשתות מים עם לימון(יגרום לתגובה מכיס המרה לכבד) עם שמן זית ודבש(מפעיל את הלבלב). עוד מומלץ לשתות חומץ תפוחים משום שזה מבסיס את הדם-טוב לדלקות.

כאשר אנחנו מוכנים פיזית, נפשית ו"משפחתית" נוכל להתחיל

מהלך הניקוי אורך כעשרה ימים עד שבועיים של ניקוי שרובו מתבסס על מזונות קבועים, קלים לעיכול וכמובן שיזינו את הגוף ולא ייגרמו למצב של חסר. ייתכן מעט קושי בהתחלה אבל לאחר מכן זה יזרום.

ייתכנו תופעות לוואי במשך הניקוי(כאבי ראש, סחרחורות, פריחה קלה וכו') על כן מומלץ להיצמד שאיש מקצוע מנוסה שיידע לכוון האם תופעות לוואי אלו תקינות או שאלו תופעות חריגות.

כאשר מסיימים את ימי הניקוי מומלץ לחזור לשגרה של אורח חיים בריא-  חזרה לשגרה תהיה על ידי העלאת מזונות מסוימים וקלים לעיכול ובסופו של דבר חזרה לשגרה תקינה. ההמלצה היא להטמיע את ההרגלים הטובים שייצרנו בגוף ולא לחזור אחורה.

לרוב הגוף יידחה מזונות שאינם טובים לנו ושגורמים לנו נזקים בגוף.

ברגע שתתנו לגופכם את ה"מתנה" הזאת, הריאקציות בגוף יהיו בהתאם. תחושה טובה גם פיזית- תחושת קלילות,ירידה קלה במשקל, אנרגיה ושחרור. ומבחינה נפשית- מצבי רוח שאינם משתנים ותחושת טוהר פנימי.

רצוי תוך כדי הניקוי החיצוני לעשות גם ניקוי פנימי. להתכנס פנימה ולנקות מעצמנו את כל רגשות האשם המיותרות, הדאגות, הפחדים ולהבין מאיפה כל תחושה נובעת.

ועוד טיפ קטנטן- כאשר אתם פורחים- גם הסביבה פורחת ודברים טובים מגיעים אלינו- הכל מתחיל מבפנים!

//

נטורופתית .N.D ומטפלת רב תחומית

// שעות פעילות ויצירת קשר
// הרשמה לניוזלטר

כל הזכויות שמורות © 2021 | רעות קפויה

Site By | VIZELMARKETING

ברוכה הבאה!
הרשמי עכשיו למועדון!!!
וקבלי פינוק של
10% הנחה

הפינוק תקף למימוש חד פעמי ונרשמים חדשים בלבד.