//

צרו קשר כעת

//

קצת עלי

רעות קפויה

A70A6644

שמי רעות קפויה אם לשלושה עם שמונה שנות לימוד+ סיימתי לימודי רפואה סינית במכללת רידמן מטרת הטיפול היא לסייע לך למצוא את הדרך לחיים בריאים ומודעים יותר, עם תוצאות שיישמרו לאורך זמן על ידי מתן כלים בטוחים להצלחה. כל זאת נשיג על ידי איבחון עמוק בקשתית העין ומציאת המקור לגורם המפריע או לחוסר האיזון הפנימי שמתרחש בגופך.
בטיפוליי אני משלבת תזונה נכונה, פורמולת צמחים, שיאצו, פרחי באך ומתנות מעולם הארומתרפיה.
סיימתי ארבע שנות לימודים במכללת רידמן ירושלים והמשכתי ללמוד ולהעמיק שנתיים נוספות על מנת לתת את הטיפול הטוב ביותר עם התוצאות הטובות ביותר !
רוצים לשמוע על מהלך הטיפול ומחירים? מוזמנים להיכנס לתקיית אודות.

//

חולשה חיסונית בעונות מעבר

המדריך לעונות המעבר עם רעות קפויה

למרות שהחורף הקשה מאחורינו עכשיו מגיעה עונה לא פחות קשה, עונת המעבר. זו העונה שכל האנשים שרגישים אפילו במעט חווים תסמינים קלים עד קשים מאוד הכוללים עיטושים, יובש בעיניים, קוצר נשימה ואף אסתמה, גרד בעור, יובש ועוד.

אני כאן על מנת להסביר כיצד לעבור את התקופה הזאת בשלום וללא מחלות מיותרות.

הדבר הראשון שאני אגע בו הוא כמובן- התזונה. הרי על זה מושתתת כל הבריאות שלנו כיום. אדם שתזונתו תקינה לאורך זמן, אינו זקוק לתרופות, תוספים או צמחים. או כמו שהרב"ם אומר" עשה מזונותיך תרופותייך ולא תרופותיך מזונותיך"

על כן בואו נתחיל מהבסיס- תזונה

תזונה:

ישנה חשיבות עליונה בתקופה זו של עונת המעבר להוריד את כל האלרגנים מהתזונה- אלו מחמירים את פעילות מערכת החיסון ומגבירים את חולשת הגוף. על כן נוריד כל מאכל שנחשב אלרגן- מוצרי חלב, דבש, עגבניות, בוטנים, תירס, פירות הדר, גלוטן ועוד.

הורדת מזונות יוצרים ליחה בגוף- עפ"י הרפואה הסינית ישנם מזונות שיוצרים ליחה בגופנו- והעיקריים שבהם-

בוטנים- וכל מוצריו- חמאת בוטנים, במבה, חטיפים עם בוטנים וכו.

מוצרי חלב(בעיקר מוצרי חלב בצורתם הנוזלים, אם ישנו קושי להוריד מוצרי חלב לגמרי מהתפריט, יש עדיפות לאכול רק גבינות קשות).

עוד מוצר מזון שמומלץ להוריד לגמרי בעונה זו היא הבננה שיוצרת גם היא לחות. אמנם יש בבננה המון חומרים חשובים לגופינו והיא מאוד בריאה על כן לא נוריד אותה לגמרי מהתפריט אלא רק בתקופות הקשות של עונות המעבר.

חשוב מאוד לשמור על תזונה נאותה ולהוריד קמח לבן, סוכרים, מזונות מעובדים, חומרים משמרים, צבעי מאכל, שכן, מזונות אלו מחלישים את מערכת החיסון ובעונה זו אנחנו צריכים את מערכת החיסון שלנו חזקה ואיתנה להילחם מול האלרגנים.

שמנים אתרים:

לפני שאני מתחילה לרשום את השמנים המומלצים אני חייבת להגיד שלפני לקיחתם חובה להתייעץ עם איש מקצוע, למרות שמאוד קל לגשת ולקנות ואין שום איסור או חוק שמונע ממישהו שלא מתאים לו לקחת, זה יכול להיות לאדם אחד טוב ומאוד ולמישהו אחר סכנה. על כן, שוב, חובת ההתייעצות חלה על המטופל.

שמן רבנסרה- זהו השמן הבטוח ביותר והיעיל ביותר לתקופה זו. שמן זה מתאים גם לתינוקות וגם לנשים הרות. הוא מכייח ומטפל בצינון, שיעול ונזלת ייבשה המתאימים לעונה זו של השנה.

על כן הטיפול היעיל ביותר יהיה במבער בפינת החדר- לחדר בינוני 6-8 טיפות.

שמן הדס- שמן הדס ידוע באיכויותיו המטהרות- כאשר נכנסים לבית חדש או למקום חדש מומלץ לשים שמן אתרי הדס בזמן השטיפה או במבער. אך לא רק. שמן אתרי הדס ידוע באיכויותיו המקייחות ועל כן הוא יעיל לזמנים אלו ולשיעול ייבש.

ההמלצה היא במבער בפינת החדר.

עוד אופצייה- ניתן לשים על דש הבגד כשהילד או הילדה הולכים לגן.

שמן לבונה- גם הוא ידוע כמטהר עוד מזמן בית המקדש. בשילוב עם הדס יעשה פעולה מצויינת של טיהור, חיטוי וקייוח.

צמחים

תה ירוק- נוגדי החימצון שקיימים בתה הירוק מונעים היווצרות של רדיקלים חופשים בגוף וזה מונע ממחלות רבות להגיע אלינו, עוד דבר שניתן לייחס לתה הירוק עקב כמות נוגדי החימצון שקיימים בו שהוא משפר את מראה העור וגורם לכך שיראה צעיר יותר.

אני ממליצה לצרוך לפחות 2 כוסות תה ירוק ביום.

קמומיל- צמח עדין לשימוש, מומלץ לצרוך אותו בחליטה. צמח הקמומיל עוזר להרפייה ושחרור מתחים. ידוע שמצבי לחץ וסטרס מחלישים את המערכת החיסונית שלנו וכאשר מערכת זו מוחלשת מגיעות שלל מחלות.

על כן שתיית חליטת קמומיל בעונה זו עוזרת לנו להירגע. הערך המוסף של צמח זה הוא הרגעת מערכות נוספות בגוף ובראשן מערכת העיכול.

אסטרגלוס (Astragalus membranaceus) –השימוש הינו בשורש. לחיזוק המערכת החיסונית, מחלות ויראליות, שפעת, התקררות, זיהומים, דלקות בדרכי הנשימה.

חשוב מאוד להזכיר את היתרון שלו שהינו אדפטוגן- שכן צמחים אדפטוגנים עוזרים לגוף להשתחרר ממצבי לחץ ולעבור שינויים בקלות ולא בקושי. שכן עונת מעבר זה שיא השינוי.

אורח חיים

ההמלצות שלי הן לנוח כשעייפים, לעשות פעילות גופנית פעמיים עד שלוש בשבוע. אך, כמובן, לכל אדם מתאים סוג אחר של פעילות גופנית ולכן מילת המפתח היא להתייעץ! להתייעץ עם איש מקצוע, מאמן כושר, נטורופת מוסמך ועוד.

ההמלצה האחרונה שלי לדף זה היא הכי קלה, הכי זולה והכי כיפית- ת-א-ה-ב-ו!

תאהבו את הסביבה וכמובן תאהבו את עצמכם ותעריכו את עצמכם על כל מה שאתם עושים ולא עושים- כי בסופו של יום אנחנו נמצאים הכי הרבה ביום עם עצמנו! והכי כיף להיות עם עצמי כשאני אוהב אותו.

מקווה שהמאמר חידד כמה פינות,

הרבה בריאות, ולכל שאלה/ הארה וייעוץ מוזמנים לפנות ל 052-3224117

//

נטורופתית .N.D ומטפלת רב תחומית

// שעות פעילות ויצירת קשר
// הרשמה לניוזלטר

כל הזכויות שמורות © 2021 | רעות קפויה

Site By | VIZELMARKETING

ברוכה הבאה!
הרשמי עכשיו למועדון!!!
וקבלי פינוק של
10% הנחה

הפינוק תקף למימוש חד פעמי ונרשמים חדשים בלבד.