//

צרו קשר כעת

//

קצת עלי

רעות קפויה

A70A6644

שמי רעות קפויה אם לשלושה עם שמונה שנות לימוד+ סיימתי לימודי רפואה סינית במכללת רידמן מטרת הטיפול היא לסייע לך למצוא את הדרך לחיים בריאים ומודעים יותר, עם תוצאות שיישמרו לאורך זמן על ידי מתן כלים בטוחים להצלחה. כל זאת נשיג על ידי איבחון עמוק בקשתית העין ומציאת המקור לגורם המפריע או לחוסר האיזון הפנימי שמתרחש בגופך.
בטיפוליי אני משלבת תזונה נכונה, פורמולת צמחים, שיאצו, פרחי באך ומתנות מעולם הארומתרפיה.
סיימתי ארבע שנות לימודים במכללת רידמן ירושלים והמשכתי ללמוד ולהעמיק שנתיים נוספות על מנת לתת את הטיפול הטוב ביותר עם התוצאות הטובות ביותר !
רוצים לשמוע על מהלך הטיפול ומחירים? מוזמנים להיכנס לתקיית אודות.

//

הרוצח הלבן- איך להתמודד עם הצורך למתוק

בא לי מתוק- עכשיו!!!

למי מאיתנו אין את החשק למתוק, לפעמים לאחר ארוחה, לפעמים בשעות אחר הצהריים ולפעמים אפילו כל היום-למה זה גורם ואיך נטפל בזה:

נזקי הסוכר הינם כה רבים ובייחוד באורח החיים המערבי של ימנו, רוב תזונה מכילה סוכר, בדרך כלל מדובר בסוכר שנראה לעין אך ברוב המזונות המעובדים כמעט תמיד יש גם סוכר סמוי(אפילו שמדובר במזון מלוח).

הסוכר גורם מספר אחת כמעט לכל המחלות-.

תחושת החשק למתוקים וצריכתם לרוב גורמת, בלי יכולת לשים לב למחלות רבות("הרוצח הלבן")- סרטן, סכרת והשמנה, כולטרול ולחץ דם, מחלות מעי דלקתיות, קנדידה, בעיות קשב וריכוז והכי חשוב- הסוכר גורם להתמכרות!!! מאוד קשה להתמודד עם החשקים האלו, ואף ישנם אנשים שזהו צורך עבורם לצרוך מתוקים על מנת להעלות את רמת האנרגיה בגוף, להרגיש ש"נסגרה הארוחה" וגם כי מזון זה מאוד זמין ומזמין(הרבה יותר קל לקנות חפיסת עוגיות מאשר לבשל ארוחה מזינה בבית).

הבעיה העיקרית של ימנו היא שאומרים "סך הכל משהו מתוק לאחר האוכל" אבל זה אף פעם לא נגמר בפרוסת עוגה אחת או בקוביית שוקולד אחת ובנוסף אם אוכלים שלושה ארוחות מלאות ביום- כלומר שלושה מתוקים, בואו נוסיף את המתוקים בארוחת ביניים ואת המתוק שאוכלים לפני שהולכים לישון ואת סוכר בקפה/תה(פוו.. נגמר לי האויר)- בקיצור הגענו להרבה מתוק בלי לשים לב בכלל- אז מה עושים, איך גורמים לכך שלא יהיה את ה"קרייבינג" הזה למתוק.

כמה דברים חשובים שעליכם לעשות:

להוציא מהתפריט לחלוטין פחממות ריקות- – קמח לבן, סוכר לבן וכו' ועברו למזונות מלאים כמו לחם מקמח מלא, פסטה מלאה וכו', אלו ייגרמו לתחושת שובע לאורך זמן ולא ייתנו תחושה של- "עוד משהו קטן…" בנוסף כאשר פתחים את היום עם פחממה ריקה זה משרה חשק לפחמימות לאורך כל היום.

    אינדקס גליקמי – אכלו מזונות עם אינדקס גליקמי נמוך, כלומר, מזונות שלא מעלים את רמות הסוכר מהר ומורידים אותם עוד יותר מהר. הם גורמים לשינויים חדים ברמות הסוכר, מה שמתיש את הגוף וגורם לעודף תאבון. מזונות עם אינדקס גליקמי נמוך הם- בטטה, ארטישוק, ברוקולי, ירקות עליים ועוד רבים.

    נפח קלורי- נפח קלורי הוא גודל המקום שסוג המזון תופס בקיבה. מזונות עם נפח קלורי גדול תופסים מקום רב מהנפח וגורמים לתחושת מלאות ושובע לאורך זמן: מזונות כמו -חסה,עלים ירוקים, תפוח, שקדים, קטניות. ישנם מזונות עם נפח קלורי קטן כמו: מזונות עשירים בשומן רווי כמו מלוואח ומאפים למינהם, ג'אנק, מזון מטוגן,סוכרים וכו' כל אלו תופסים מקום מצומצם מאוד במעי ולכן מרגישים לאחר מכן תחושת רעב(- למרות שמבחינה קלורית מזונות עם נפח קטן הוא גבוה יותר). לכן צרכו מזונות עם נפח קלורי גדול.

    סטרס- כן כן כמו בכל מנגנון גם כאן הלחץ מהווה פקטור חשוב. כאשר יש סטרס רמת הקורטיזול בגופנו עולה ומשם חיפוש אחר סוכר זמין- ניתן להוריד סטרס על ידי פעילות גופנית, יוגה וצמחי מרפא(הניתנים על ידי נטורופת מוסמך)

     צמח הג'ימנמה- לאחרונה זהו צמח מאוד אטרקטיבי, מה שהצמח עושה זה פשוט מאוד. הוא גורם לכך שהסוכר ייכנס לתאים בכך גורם לכך שהסוכר לא יהיה גבוה בדם. מה שאומר שלא תהיה תחושת רעב מוגברת- משום שהתאים שבעים, לכן זה גם צמח שמתאים מאוד לאנשים שרוצים לרדת במשקל- ההמלצה- 10-15 טיפות מתחת ללשון בשעות ה"קשות".

//

נטורופתית .N.D ומטפלת רב תחומית

// שעות פעילות ויצירת קשר
// הרשמה לניוזלטר

כל הזכויות שמורות © 2021 | רעות קפויה

Site By | VIZELMARKETING

ברוכה הבאה!
הרשמי עכשיו למועדון!!!
וקבלי פינוק של
10% הנחה

הפינוק תקף למימוש חד פעמי ונרשמים חדשים בלבד.