//

צרו קשר כעת

//

קצת עלי

רעות קפויה

A70A6644

שמי רעות קפויה אם לשלושה עם שמונה שנות לימוד+ סיימתי לימודי רפואה סינית במכללת רידמן מטרת הטיפול היא לסייע לך למצוא את הדרך לחיים בריאים ומודעים יותר, עם תוצאות שיישמרו לאורך זמן על ידי מתן כלים בטוחים להצלחה. כל זאת נשיג על ידי איבחון עמוק בקשתית העין ומציאת המקור לגורם המפריע או לחוסר האיזון הפנימי שמתרחש בגופך.
בטיפוליי אני משלבת תזונה נכונה, פורמולת צמחים, שיאצו, פרחי באך ומתנות מעולם הארומתרפיה.
סיימתי ארבע שנות לימודים במכללת רידמן ירושלים והמשכתי ללמוד ולהעמיק שנתיים נוספות על מנת לתת את הטיפול הטוב ביותר עם התוצאות הטובות ביותר !
רוצים לשמוע על מהלך הטיפול ומחירים? מוזמנים להיכנס לתקיית אודות.

//

נשירת שיער- מה ניתן לעשות?

נשמע לך מוכר? גם לך נושר השיער וכל הבית כבר מלא שערות?

את מחזיקה את המברשת ובא לך לצרוח? מתעוררת בבוקר ורואה כמות של שיערות על הכרית?

נשירת שיער היא תופעה נפוצה , חשוב להבין מהיכן היא נובעת.

מהן הסיבות העיקריות שבגינן עלול לנשור השיער:

חסרים של ברזל ויטמינים ומינרלים בתזונה– ויטמיני B חשובים לשלל תהליכים בגוף. בדרך כלל לאחר תקופות של סטרס ובניהם לידה/ טראומה/ תקופה לחוצה יהיה דילדול של ויטמינים בגוף ועל כן נשירה.

חסרים של חלבון – חשוב לצרוך חלבון איכותי בתזונה ולא להתבסס רק על פחמימות וג'אנק. אני פוגשת את זה בעיקר אצל אנשים שהפכו להיות צמחונים/ טבעונים/תקופות לחוצות/ אחרי דיאטות כסאח/ הפרעות אכילה/ וגם פשוט חוסר ידע והתנהלות במהלך היום.

מצבים הורמונאלים:

תת פעילות של בלוטת התריס– חוסר איזון הורמונאלי של הבלוטה יכול לגרום לנשירת שיער חמורה ביותר. לבדוק בבדיקות מעבדה מהי רמת ה tsh ומדדי t3 ו, t4, גם אנשים שמקבלים תרופה מומלץ לנתר פעם בכמה זמן ולבדוק שהבלוטה אכן מאוזנת.

הריון ולידה- לרובן הנשירה תיגרם לאחר הלידה ובזמן ההנקה אך ישנם נשים שהנשירה מתחילה עוד מזמן ההריון- ידוע שבהריון העובר מקבל את שלל הויטמינים שהוא צריך מהאם ואת שאר הויטמינים המדולדלים האם מקבלת לכן תדאגי לעצמך בזמן ההריון ותשימי לב שאת מחזקת את עצמך בכל מה שגופך זקוק לו. לאחר הלידה גם כן הגוף עבר טראומה ולכן חשוב לבדוק שאין חסרים תזונתיים ולהעשיר אותו.

גיל המעבר– עוד מצב של יציאה מאיזון הורמונאלי. בגיל המעבר ישנה ירידה ברמות אסטרוגן. שינוי בחילוף החומרים ושינוי דרסטי ברמת ההורמונים בגוף .

והסיבה העיקרית ביותר- טראומות וסטרס- כידוע, לאחר תקופות של עומס רגשי גדול מאוד, מוות של אדם קרוב, איבוד של עובר, לחץ ועומס גדולים בעבודה. אך לא רק, גם מחלות קשות הן טראומות לגוף ואפילו שפעות שנדבקנו לזמן ממושך ולא מרפות הן טראומות לגוף ועלולות להשפיע על צמיחת השיער או להיפך- נשירתו.

אז לאחר שמנינו את הסיבות, עכשיו לטיפול, כיצד אפשר לטפל בנשירה:

1. הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא אבחון נכון ובדיקה מהיכן נובע חוסר האיזון שפקד את גופנו על ידי:

 בדיקות דם – מעקב אחר בדיקות מעבדה, בדיקות הורמונים, לבדוק חסרים תזונתיים והשלמתם- כמובן רק על ידי איש מקצוע.

 אבחון אירידיולוגי- על ידי מכשור מיוחד למציאת חוסר האיזון בגוף והמקור של הבעיה. (הנשירה היא רק סימפטום של חוסר איזון שקורה אצלנו בגוף).

2. העשרת התזונה- הוספת ירקות ופירות, דגנים מלאים שלרוב עשירים בויטמיני B. חלבונים איכותיים ושומנים חיוניים כמו אומגה 3.

ויטמיני B פועלים במשותף בתהליכים מטבולים רבים בגוף, לכן צריכה שלהם ביחד תועיל מבחינה סינרגטית מאשר כל אחד בנפרד- אפשרי למלא את המאגרים רק על ידי תזונה שכן וטמינים אלו קיימים באינספור סוגי מאכלים ובעיקר בדגנים וקטניות, ירקות ופירות.

ביוטין- ויטמין B7 קיים בביצים, חלב, גבינות, בוטנים, שקדים, אגוזי מלך, קטניות(עדשים, פולי סויה)

מזונות עשירים באבץ וסלניום שהם מינרלים חיוניים לחיזוק סיב השערה(עדיף להכניס דרך המזון ולא כתוסף משום שהתוסף עלול להצטבר בגוף במצבים שאין באמת חסר).

אבץ בתזונה- אגוזי חמנייה, גרעיני דלעת, סובין חיטה, טחינה, עדשים, חלמון ביצה, פולי סויה

סלניום בתזונה – אגוזי ברזיל, אגוזי קשיו, אגוזי קוקוס, קטניות, שיבולת שועל.

3. שמן קוקוס – (חשוב לבדוק שיהיה אורגני בכבישה קרה), בשמן הקוקוס קיימות 2 חומצות, חומצה לאורית וחומצה קפרילית. חומצות אלו הן חומצות שומן אנטיבקטריאליות הנלחמות בהצטברות החיידקים שנמצאים על הקרקפת וגורמים לנשירה. בנוסף שמן קוקוס מכיל ויטמין E שחיוני לבריאות השער ונותן מראה זוהר.

על כן לנשירה ולחיוניות ובריאות השער מומלץ למרוח שמן קוקוס בשילוב שמן אתרי רוזמרין והדס ישירות על השיער ועל הקצוות(ללא מגע עם הקרקפת).

4. לשמור על השיער בפני קרינה– הקיץ הישראלי חם מאוד והקרינה גבוהה, על כן נשמור את השיער שלנו מפני השמש על ידי כובע או על ידי כך שנשהה במקומות מוצלים.

5. איוורור של הקרקפת– נשים שלובשות כובע או כיסוי ראש לטווח ארוך הממלצה שלי היא, בכל רגע נתון, כאשר יש אופצייה ומתאפשר להוריד את הכיסוי ולאוורר את הקרקפת והשיער. זה גורם לחסר של חמצן ולא בריא לשיער להישאר חנוק.

6. סירקולציה של הקרקפת– עיסוי קרקפת, לכולנו זה נעים. מגביר את הסירקולציה באזור, ומגביר את צמיחת השיער.

אצלי בקליניקה ניתן לטפל בכל אחת מהסיבות שנרשמו כאן, על ידי אבחון נכון ומציאת מקור הבעיה אבחר את סוג הטיפול הנכון במיוחד עבורך ומשם נגיע לתוצאות הטובות ביותר.

//

נטורופתית .N.D ומטפלת רב תחומית

// שעות פעילות ויצירת קשר
// הרשמה לניוזלטר

כל הזכויות שמורות © 2021 | רעות קפויה

Site By | VIZELMARKETING

ברוכה הבאה!
הרשמי עכשיו למועדון!!!
וקבלי פינוק של
10% הנחה

הפינוק תקף למימוש חד פעמי ונרשמים חדשים בלבד.